Saturday, February 25, 2012

Rindu Blog !



Assalamualaikum. Sesungguhnya adinda merindui laman ini. Sudah sekian lama adinda mendiamkan diri daripada  menaip di laman ini. WAHH ! Ayat teramat sopan. Okay, Fyda agak busy kebelakangan ni. Maklumlah, PMR candidate lah katakannnn ! :D Tambah pula dengan kerja-kerja sebagai setiausaha untuk tahun ni... Feyuhhh !

I'M TIRED OF IT ! But, what can I do is just do what I'm suppose to do :\ #Haa! Acano tuh? Every day I just see School, books, teachers, laptop, piano, my bed, my mom, my dad, my school, teachers, books, laptop, piano, my bed, and it just continuing like that.

And I'm always waiting for Saturday and Sunday to come when it's Monday -.- I'm begging you guys ! Tolong doakan atas kejayaan saya dalam PMR nanti yeah ! Yang Fyda geramnye ni, kenapa sekolah buat aktiviti yg BEST pada tahun ini ?! Kenapakah tidak tahun lepass ?! -.-

Then, kisah Cinta saya :P HAHA. SAYA TAK NAK DAHHHH ! I mean for a while lhaa. Not now, I'm not ready yet :\ Tentang kesihatan saya, Alhamdulillah sihat :D Pipi saya makin tembam. Disebabkan saya COMEL, kawan-kawan saya panggil saya 'Muffin', 'Cupcake' dan yg paling popularnya 'Penguin' xD Okay, saya tak kisah diorang nk panggil apa pun, but it still cute right ? :D

Assalamualaikum