Assalamualaikum, semalam batch 1996 dah ambik result PMR diorang. Congrates kpd yg berjaya. Yang sebaliknya, jangan putus asa okayy. Habis batch 1996, tahun depan giliran 1997. Woah ! Malangnye 1997 tu kann ? Actuaaaallllllyyyyyyyy, aaakkkuuuu yyyaaaannnggg bbaaakkkaalll mmmeeennnddduuuddduuukkkiii PPMMRR ttaaahhhhuuuunnnn 2012 :'( Whoops ! Ya Allahhhh ! Cepatnye aku masuk Form3. Rase mcm baru semalam aku habis UPSR !! Kejap lagi jadi Doctor pulakk, tentu busyyy ! #TakSalahkanKalauBeranganTinggix)
Aku risau result PMR aku tahun depan bile mengenangkan result akhir tahun aku yg mcm 'pfft' tu je ! Tapi aku masih bersyukur result akhir tahun 2011 aku tak ade lah teruk mane. Masih boleh tingkatkan lagi. Tapi parents aku marah jugak kalau tak dapat banyak 'A' ! Tengok ahh result aku tuu :(
1(A) 6(B) 1(C) . Berada dalam kelas nombor satu ?! Layak ke dapat result mcm tu ?! Takpayah tanyelah tentang kedudukan aku dlm kelas dengan result mcm ni. Terukkkkkk sangat dengan result ni. Ape-ape pon, tahun depan aku MESTI berjuang BERMATI-MATIAN asalkan parents aku Happy :) Berdasarkan result dekat atas tu, yg PALING aku kecewa ! SCIENCE . Aku selalu dapat A dlm subject ni. Suddenly I got that 68% as my marked ? What thee . .. Aku nk aliran Science untuk Form4 nanti. Kalau Math and Science aku mcm ni, ape harapannye ?! Doakan saye berjaya dalam Peperiksaan Bosaarr PMR 2012 nnti yeah ? Ya Allah tolong aku , Amin :')
