Friday, May 27, 2011

''I hate BOYS that ...'' and ''I love BOYS that..''

Saya benci lelaki yang . . .


  1. Rambut karat dan panjang .

  2. Panas baran .

  3. Playboy .

  4. Pengotor .

  5. Biadab.

  6. Bertindak mengikut emosi .

  7. Gatal yang amat .

  8. Kerek dan berlagak handsome.

  9. Menyakitkan hati yg membuatkan saya benci sangat dengan dia .

  10. Hidup tanpa panduan kitab dan hadis.

  11. Tidak tahu membezakan yg dosa dan pahala.

  12. Pembuli .


Saya suka lelaki yang . . .



  1. Kemas dan pembersih .

  2. Setia .

  3. Pandai ambil hati .

  4. Hormat orang lebih tua.

  5. Pandai buat lawak .

  6. Penyabar dan baik hati .

  7. Nakal yang berpada-pada.

  8. Mempunyai suara yang sedap untuk didengar ketika menyanyi lagu.

  9. Menyakitkan hati yang bertujuan mnyakat saya.

  10. Bertanggungjawab.

  11. Pandai mengaji .

  12. Mengambil berat tentang kawan sekeliling.

  13. Pemain bola yg handal , xD

Bila pergi mana2 , pergi shopping and anywhere i go. Bila saya nampak lelaki yang kemas mesti saya akan usha lama sikit. Sebab saya suka tengok lelaki yang berpakaian kemas, nampak segak. Terutama yang pakai vest , jaket atau apa2 yang membuatkan ia kelihatan kemas dan cool . Macam budak sekolah, setiap hari isnin ada perhimpunan rasmi. Pelajar lelaki wajib pakai tie . Nampak segak and cute ouh . Macam baru2 ni ada shooting dekat sekolah saya . Pelakon tu pakai baju sekolah , tie and lencana sekolah saya. Muka putih macam mat saleh, dengan baju yang fit , dengan tie dia . Bapak handsome weyh ! HAHA. Serious cute gilaa ! Tapi itu tak bermakna saya jatuh cinta . First dia lalu depan saya ,niat dalam hati "bapak handsome !" . Sekali dia berlakon pergi depan2 saya, mengurat saya ! *berlakon je. Nak tercabut jantung masa tu ! Nak menjerit pun ada weyh ! Hadoii . hee=)


Ok , semua atas tu hanya suka2 saja tau . Tapi tentang yang HATE tu, memang betul . chill =)


Assalamualaikum