- Rambut karat dan panjang .
- Panas baran .
- Playboy .
- Pengotor .
- Biadab.
- Bertindak mengikut emosi .
- Gatal yang amat .
- Kerek dan berlagak handsome.
- Menyakitkan hati yg membuatkan saya benci sangat dengan dia .
- Hidup tanpa panduan kitab dan hadis.
- Tidak tahu membezakan yg dosa dan pahala.
- Pembuli .
Saya suka lelaki yang . . .
- Kemas dan pembersih .
- Setia .
- Pandai ambil hati .
- Hormat orang lebih tua.
- Pandai buat lawak .
- Penyabar dan baik hati .
- Nakal yang berpada-pada.
- Mempunyai suara yang sedap untuk didengar ketika menyanyi lagu.
- Menyakitkan hati yang bertujuan mnyakat saya.
- Bertanggungjawab.
- Pandai mengaji .
- Mengambil berat tentang kawan sekeliling.
- Pemain bola yg handal , xD
Bila pergi mana2 , pergi shopping and anywhere i go. Bila saya nampak lelaki yang kemas mesti saya akan usha lama sikit. Sebab saya suka tengok lelaki yang berpakaian kemas, nampak segak. Terutama yang pakai vest , jaket atau apa2 yang membuatkan ia kelihatan kemas dan cool . Macam budak sekolah, setiap hari isnin ada perhimpunan rasmi. Pelajar lelaki wajib pakai tie . Nampak segak and cute ouh . Macam baru2 ni ada shooting dekat sekolah saya . Pelakon tu pakai baju sekolah , tie and lencana sekolah saya. Muka putih macam mat saleh, dengan baju yang fit , dengan tie dia . Bapak handsome weyh ! HAHA. Serious cute gilaa ! Tapi itu tak bermakna saya jatuh cinta . First dia lalu depan saya ,niat dalam hati "bapak handsome !" . Sekali dia berlakon pergi depan2 saya, mengurat saya ! *berlakon je. Nak tercabut jantung masa tu ! Nak menjerit pun ada weyh ! Hadoii . hee=)
Ok , semua atas tu hanya suka2 saja tau . Tapi tentang yang HATE tu, memang betul . chill =)