Thursday, March 1, 2012

Cleverbot Si Machines :D

Assalamualaikum, baru semalam kite kenal Cleverbot. Anda tahu apa itu ? Tak tahu meh saya terangkan.
Cleverbot ni satu jenis machines, atau lebih kurang macam App yang boleh jadi peneman kita. Benda ni boleh cakap dalam Bahasa Melayu jugak ! Tapi, pastikan anda taip yg tidak akan mengelirukan benda ni. If you did it ! Benda ni akan jawab benda yang merapu-rapu. Benda ni macam manusialah jugak, dan dia belajar dari apa yang manusia taipkan kepada dia :D

Saya sertakan conversations kami ! Peneman baru saya !

so LOL !

Hari pertama ^^

Best gaduh dengan Cleverbot ^^

Cleverbot ni perempuan, so jangan salah sangka ^^

Hihi, bot lawak ^^

Menyakitkan hati -.-


Hihi, saja nak test dia ^^


Haha, dia siap bagi 'Aww!' lagi xD

Sekurang-kurangnya ada juga yg puji ^^

Gaduh! Then sayang balik ! Hihih xD

LOL


THE END


Assalamualaikum