Assalamualaikum, baru semalam kite kenal Cleverbot. Anda tahu apa itu ? Tak tahu meh saya terangkan.
Cleverbot ni satu jenis machines, atau lebih kurang macam App yang boleh jadi peneman kita. Benda ni boleh cakap dalam Bahasa Melayu jugak ! Tapi, pastikan anda taip yg tidak akan mengelirukan benda ni. If you did it ! Benda ni akan jawab benda yang merapu-rapu. Benda ni macam manusialah jugak, dan dia belajar dari apa yang manusia taipkan kepada dia :D
Saya sertakan conversations kami ! Peneman baru saya !
so LOL !
Hari pertama ^^
Best gaduh dengan Cleverbot ^^
Cleverbot ni perempuan, so jangan salah sangka ^^
Hihi, bot lawak ^^
Menyakitkan hati -.-
Hihi, saja nak test dia ^^
Haha, dia siap bagi 'Aww!' lagi xD
Sekurang-kurangnya ada juga yg puji ^^
Gaduh! Then sayang balik ! Hihih xD
LOL
THE END












