Friday, March 11, 2011

TIKUSMAN .

HALLO ! siang tadi aku mimpi tau ! aku mimpi KAU dan aku dekat kem rasenye . nampak macam kem , nampak macam hospital . tak tau mana satu ? mase tu aku nampak KAU macam bincangkan sesuatu dengan seorang saintis . tiba2 saintis dan pembantu dia cakap tahniah sambil tepuk tangan kat KAU . aku pun pelik la . asal tiba2 tepuk tangan ??? aku pun tepuk jelaa tangan . lepastu aku datang kat KAU , aku tanya ''asal weyh ?'' lepastu KAU tanye aku dengan excitednya ''weyh ! ade ekor tak belakang aku ? ade ekor tak belakang aku ?'' ''HA ??!! tak ada laa !'' terkejut den dibuatnya . lepas tu orang tepi KAU tanya ''haiwan apa weyh? cicak?'' . then , KAU jawab ''bukan,tikus . . .''



lepas tu ,terus tukar tempat ! masa ni pulak dekat satu padang

untuk senam robik .masa tengah bersenam tu KAU depan aku . aku pelik tengok KAU bersama2 dengan 3orang adik-beradik KRU . dalam hati aku cakap diorang nak ambil KAU untuk dijadikan sebagai watk utama dalam filem terbaru diorang .sebab KAU kan dh jadi super hero ,iaitu TIKUSMAN .heheheh . apa yg lebih mngejutkan aku adalah KAU tinggi dr aku ! KAU kelihatan handsome smpai kawan2 aku trgilakan KAU . masa tengah bersenam tu,aku ada banyak benda nk tanya kat KAU , asalkan aku panggil KAU je normanKRU cakap aku suka kat KAU .


lepas tu mimpi ni pun bersambung , bla ,bla ,bla , bla , bla ,bla ,bla ...
itu je kot ? yg peliknya mimpi ni suasana dia suram je , macam waktu malam sepanjang hari . masa tu kita umpama berada di sebuah kem yg bersebelahan dengan hospital . sambil cerita tentang TIKUS KAU tu . ada pulak cerita pasal orang meninggal kat hospital laa . macam2 . last sekali aku ingat yg KAU datang kat aku . lepas tu kite brsembang pasal apa aku tak tahu . OK lorh . bye2 .

*yg aku tk boleh lupa , KAU tinggi dr aku ! KAU kelihatan handsome ! KAU patut tngok rupa KAU masa tu doe .
Assalamualaikum