lepas tu ,terus tukar tempat ! masa ni pulak dekat satu padang
untuk senam robik .masa tengah bersenam tu KAU depan aku . aku pelik tengok KAU bersama2 dengan 3orang adik-beradik KRU . dalam hati aku cakap diorang nak ambil KAU untuk dijadikan sebagai watk utama dalam filem terbaru diorang .sebab KAU kan dh jadi super hero ,iaitu TIKUSMAN .heheheh . apa yg lebih mngejutkan aku adalah KAU tinggi dr aku ! KAU kelihatan handsome smpai kawan2 aku trgilakan KAU . masa tengah bersenam tu,aku ada banyak benda nk tanya kat KAU , asalkan aku panggil KAU je normanKRU cakap aku suka kat KAU .
lepas tu mimpi ni pun bersambung , bla ,bla ,bla , bla , bla ,bla ,bla ...
itu je kot ? yg peliknya mimpi ni suasana dia suram je , macam waktu malam sepanjang hari . masa tu kita umpama berada di sebuah kem yg bersebelahan dengan hospital . sambil cerita tentang TIKUS KAU tu . ada pulak cerita pasal orang meninggal kat hospital laa . macam2 . last sekali aku ingat yg KAU datang kat aku . lepas tu kite brsembang pasal apa aku tak tahu . OK lorh . bye2 .
*yg aku tk boleh lupa , KAU tinggi dr aku ! KAU kelihatan handsome ! KAU patut tngok rupa KAU masa tu doe .